Publisher Facts 

    Est. 10/1851


Reuters is an international news agency headquartered in London, England. It is a division of the Toronto-based Canadian media company Thomson Reuters.

Public Opinion

Spin
[Left]   1%

Trust
81%

Accuracy
83%

Total Ratings
 1832 


    Powered by Our.News®

SEC probing Kushner Cos use of wealthy investor visas: WSJ

REUTERS.COM – The real estate company of Jared Kushner, President Donald Trump’s senior adviser and son-in-law, is being investigated by the U.S. Securities and Exchange Commission for its use of a federal program that grants visas to wealthy foreigners investing in the United States, the Wall Street Journal reported on Saturday. The real estate company of Jared Kushner, President Donald Trumps senior adviser and son-in..Read more»

Current stats are below. Hover or tap a box to rate.

29% Left
77% Trust
69% True
56% Real
14 Ratings
Publisher StatsReuters2% Left 81% Trusted 83% Accurate 445 Articles
Top Raters
Sources
Login to add sources.
0
wsj.com/articles/sec-looks-into-kushner-cos-use-→
0
breitbart.com/big-government/2018/01/06/wsj-sec-l→
0
haaretz.com/us-news/1.833524→
Original Link

Sort by:   newest | oldest | most voted
Zeph  <div class="ournews_points"><span>3623</span></div>
Member

A single anonymous source “said to be familiar” with the filing; SEC hasn’t commented, Kushner hasn’t commented.

There’s nothing here.

Joseph Slater  <div class="ournews_points"><span>806</span></div>
Member

Unnamed sources, however, it is being reported/not disputed by many sources from both the left & right. Breitbart to Reuters.

Zeph  <div class="ournews_points"><span>3623</span></div>
Member

All links are quoting WSJ as their sole source, so it’s just the one unnamed source. “Said to be familiar with” is even further from real than the usual “familiar with.”

Insufficient basis for a story, imo.

Joseph Slater  <div class="ournews_points"><span>806</span></div>
Member

Can you find any source disputing the claim?

Zeph  <div class="ournews_points"><span>3623</span></div>
Member

Can you find any source supporting the claim?

Joseph Slater  <div class="ournews_points"><span>806</span></div>
Member

Yes. There are literally dozens of sources reporting this, from Reuters, WSJ, Jerusalem Post, Daily Mail, Breitbart, Fox News, and more. I added some as sources on this page for you to review. While they all reference the original source of WSJ, not a single one appears to dispute the claim. You can be sure Fox News or Breitbart would dispute it if there was any reason to dispute it. And Kushner himself has not disputed this. Since you appear to be the only person disputing that this is happening, it’s hard to believe that it isn’t actually true.

Zeph  <div class="ournews_points"><span>3623</span></div>
Member

All reference the WSJ as their source, so they’re all relying on the same source.

wpDiscuz